fredag 12. mars 2010

Operasjon blodgiving

Da har jeg gitt blod for første gang, og kan melde om null bivirkninger til tross for noe lav blodprosent. Stikket var ikke vondere enn en vanlig blodprøve, og selve tappinga kjente jeg ingenting til, så alt i alt var det enda mindre skummelt enn forventet. Nå må jeg bare spise jerntabletter morgen, middag og kveld sånn at jeg får opp blodprosenten igjen. 

Ellers har jeg endelig begynt å så. Mest sommerblomster i år, men har også noen potter med staudefrø som foreløpig er godt begravd ute i snøen. Det begynner dog å tine litt, så jeg har et salig håp om at det kanskje skal bli vår i år også... 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg håper vi treffes neste helg - i så fall "skal" du lukte på Idole de Lubin - den tror jeg kan være noe for deg. Det er en mer raffinert versjon av Cuba fra Czech&Speake Bare synd den er så kort.

Gratulerer med vel overstått blodgiving. Dersom det er muligheter for det på din blodbank kan du gi plasma i stedet og beholde alle hemoglobinene selv. ;)

Kirsitns bakgårdshage sa...

Hvis du holder ut til etter kl 18-19, så bør vi få til å treffes. Jeg kommer så snart jeg er ferdig med å dømme, men vet ikke nøyaktig når jeg er ferdig - det kommer an på hvor mange fall det blir fra bommen...

Anonym sa...

Vi får satse på god balanse. :D

Britt Åse sa...

Håper dere får det til, da - og finner vakre dufter! Skulle gjerne ha vært med, men det er vanskelig å være to steder på en gang... Sukk :)

Alt godt sa...

Eller kanskje det går fortare med mange fall? Ned frå bommen? Ut! :-)

Kirsitns bakgårdshage sa...

Dessverre. Jo flere fall, jo mer matematikk for å komme frem til endelig karakter...