fredag 2. juli 2010

Dagens feilmelding

Prøvde å komme inn på Spør en biolog, men der fikk jeg beskjed om:

Provider error '8000ffff' 

Catastrophic failure

- og med et halvt glass rødvin innabords var det nok til å få meg til å fnise. :-)

Ellers venter jeg spent på at knoppene skal åpne seg hos Phragmipedium richteri x caudatum, men foreløpig er de veldig grønne. Har også en begynnende blomsterstilk hos Miltonia clowesii og muligvis også hos Blc. 'Waianae leopard', så jeg blir stadig mer fornøyd med årets (ferdige og potensielle) orkideblomstring!

Utendørs blomstrer den hvite, fylte Tøyen-kompost-peonen med usedvanlig store blomster. Liker egentlig ikke store, blobbete blomster, men er likevel litt imponert over blomster som er større enn håndflata mi og sikkert veier flere hundre gram. Har også spist årets første egenproduserte jordbær og markjordbær. Nam! :-)

3 kommentarer:

Snuffeldyret sa...

Jammen godt det ikke var mindre en en katastrofisk feil da ;-)

Jeg vil se bilder av orkideene dine! Jeg har kost meg så med de andre du har lagt ut.

God helg!

Anonym sa...

:D

Tar gjerne et bilde av "blobben" også. Her venter jeg i spenning på at den første skal slå ut for første gang - idag.

hildeG sa...

oooffff, da, hihihi