lørdag 6. juni 2009

Innkjøp på Ramme gård

Ettersom bedene begynner å bli ganske fulle og jeg dessuten har vært på plantesalget på Ramme gård tre ganger tidligere, ble det ikke noe stort innkjøp, men et par planter fikk da lov til å bli med hjem:

Adiantum pedatum 'Miss Sharples'

Arisaema ciliatum liubaense

Arisaema sikokianum

Salix x boydii

Schizophragma hydrangeoides 'Moonlight'

Sistnevnte er jeg veldig fornøyd med å ha fått tak i. Til tross for at det var stappfullt av folk og allerede halvtomt i planteutvalget da vi kom maks et kvarter etter åpninga, fikk jeg tak i det eneste eksemplaret som han hadde til salgs. :-D

3 kommentarer:

orchis sa...

Lekkerbiskner du fikk tak i der! Heldige du.
God søndag.

solfrid sa...

Rimelig tomt der i dag. Fikk med meg en Magnolia og et tulipantre (husker ikke det latinske i farten). Første gang jeg var der; vakkert;D

Kirsitns bakgårdshage sa...

Gratulerer med tulipantreet. Vi lurte på hvem som kom til å kjøpe det. :-D